Immortal написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стига сме `абили фаровете
Collapse
X
-
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Темата беше дали запалените фарове помагат на видимостта, или това с включването им е само нечия прищявка.С теб сме съгласни, че запаленият фар на мотоциклет спомага той да бъде забелязан от по-голямо разстояние.Аз използвам това твърдение, с което и двамата сме съгласни, само като пример, че едно бързодвижещо се тяло със запален един или 2 фара се забелязва от по-голямо разстояние. Такова тяло може да е кола, автобус, камион...С кое от горното не си съгласен?И ако си съгласен, защо си против карането на фарове?Ей т’ва не ми е ясно.
Коментар
-
Immortal написа:Темата беше дали запалените фарове помагат на видимостта, или това с включването им е само нечия прищявка.С теб сме съгласни, че запаленият фар на мотоциклет спомага той да бъде забелязан от по-голямо разстояние.Аз използвам това твърдение, с което и двамата сме съгласни, само като пример, че едно бързодвижещо се тяло със запален един или 2 фара се забелязва от по-голямо разстояние. Такова тяло може да е кола, автобус, камион...С кое от горното не си съгласен?И ако си съгласен, защо си против карането на фарове?Ей т’ва не ми е ясно.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Всичко, което искам да кажа го казва Immortal. Колегата Atanas71 си противоречи сам. На въпрос защо мотоциклетите трябва да са целогодишно с фарове отговаря - за да се виждат по-добре. Защо колите не трябва - защото ще се виждат по същия начин дори и да не са с включени светлини. Да, и сега като гледам заглавието на темата не се уточнява за какви превозни средства говорим.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
gantcho написа:коцев написа:Така е .Защо трябва когато автомобила пред мен се движи с 90 км не на магистрала то аз за да си направя кефа ще трябва да вдигна 120-130 за да го наизпреваря и да се движа пак с 90км после но само и само да съм пред него . Логика никаква.....like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Immortal написа:Ми не карай тогава на фарове през лятото, кой те кара?В закона си пише, че през лятото МОЖЕ, а през зимата е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.Спазвай през зимата, а през лятото си ги гаси. Аз моите няма да си ги гася.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Атанасе , значи моторите, които са по 1100сс могат да карат бързо и трябва да са с включени фарове. А "мутренските" коли ,както ти ги наричаш , които са над 4000сс и останалите бързи коли не могат да карат бързо и заради това , че те навремето са карали на фарове, ти си намразил фаровете през деня . Така извода е : ако имате мотори - карайте с 200км/ч на фарове, ако имате кола 200++ коня - карайте бавно с изключени фарове.Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Наско е прав - това какво пише в закона за максималко допустимите скорости за мотоциклетисти нямат нищо общо с реалноста и категорично съм съгласен с него - мотора няма абсолютно нищо общо с автомобила в ситуацията с фаровете.В огледалото за задно виждане той не е по-голям от пешеходец а за разлика от него може да се ускори от покой до максимални разрешената му скорост по магистрала за по-малко от 3 секунди...Та по тая причина там се слагат и така наречените модулатори, които карат фара не само да свети, ами и да пулсира.Изобщо в тая тема никога няма да постигнем единство...Нямам нищо против човек да вярва в каквото си иска.Имам обаче против да ми го налага със закон.И то за ТОТАЛНО НЕДОКАЗУМИ ползи от тях "факти", показващи с колко са спаднали ПТП-тата откакто светим целодневно!Нека само да припомня, че има БЕЗБРОЙ доказателства за произшествия породени от несъобразена скорост.И бих се радвал на 1 конкретно нещо, доказващо ползата от фаровете в един слънчев и дори не толкова слънчев ден.Не ми се рови в архива но цинично ще ви запитам: Спомняте ли си случката от миналата година в която един колега с мерцедес (май - няма значение марката) се нацепи в линейка и в следствие на инцидента пациента умря а лекарите сами се оказаха пациенти в собствената се реанимация?Само да напомня, че линейката освен фарове се е движела и със запалени сигнални лампи.И пусната сирена.Както са казали хората: На руска ракета и космоса и е крив Съвсем отговорно заявявам, че абсолютно целенасочено и преднамерено този сезон бойкотирах подобна недомислица.И бях съвсем подготвен да си плащам за това.Никога не бих го направил ако имах и сянка съмнение за това, че застрашавам живот.Както и никога не ме е дразнил или разсмивал факта, че колеги го правят целогодишно.И накрая една забележка за да не се наложи да я пиша в отделен пост: Горното съвсем не означава, че напук не позлвам фарове - ползвам ги в условия на понижена видимост и когато се стъмни.Пробвал съм с фенерче ама е трудно - и вдете ръце ми трябват за да карам :DI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
westdogg написа:Атанасе , значи моторите, които са по 1100сс могат да карат бързо и трябва да са с включени фарове. А "мутренските" коли ,както ти ги наричаш , които са над 4000сс и останалите бързи коли не могат да карат бързо и заради това , че те навремето са карали на фарове, ти си намразил фаровете през деня . Така извода е : ако имате мотори - карайте с 200км/ч на фарове, ако имате кола 200++ коня - карайте бавно с изключени фарове.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Аз имах предвид , че всеки си има глава на раменете и си преценява как да кара, дали с кола или с мотор - няма значение. Просто не ми хареса изказването , че на мотористите им е простено , защото не могли да карат бавно и застрашавали само своя живот, което не е вярно . Както бързите коли са опасни , така и моторите също. И аз вече спирам да пиша.Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
Esper написа:tomazo написа:а де ,аз само ви чакам да спрете и да почна азФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Последно, правил съм експертизи на ПТП с мотоциклети.В последната мотоциклет беше ударил лек автомобил. Беше го изместил на 15 м. Самият моторист беше на 60 м от мястото на удара (за щастие жив, сега вече добре). Та тоз моторист твърдеше, че бил карал с 90. Той дори НЕ ЗНАЕШЕ, че максимално разрешената му скорост е 80, а не 90. На всичко отгоре, скоростта, която се получи от експертизата се оказа не 90, не 80, а 180. Щетите по лекия автомобил и по водача му бяха сериозни.Така че, не защитавайте съвременните рицари. Това беше в страни от темата.А по темата, мисля че за този сезон приключихме - всеки да кара през лятото както си иска.Аз ще карам на фарове. А! И обещах снимки - ще направя, нека само да има един слънчев ден. Тогава нагледно ще видим дали има полза от фаровете.И по горе попитах - кой има полза от това да ни карат да караме на фарове??? А кой има полза от това да ни "връзват" с колани? А кой има полза от това мотоциклетистите да са с каски?И откъде, по дяволите, на Голф 5 му се изгасят фаровете?!?!?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар